sobota, 23 listopada 2013

Prawie bliźniaczy obrazek

Niedawno pokazywałam moja interpretację róż w wazonie , były one w kolorze fioletowym. Bardzo spodobał mi się ten wzorek i powstała prawie bliźniacza wersja z tym że w bardzo intensywnym pomarańczowym kolorze. W obrazach tych inaczej niż w orginale wykonałam listki ( chciałam być bardziej ambitna) z tym, że są one bardzo pracochłonne :)) więc pewnie teraz jakiś czas nie będę korzystała ztego wzorka no chyba że komuś znów się bardzo spodoba jak moja interpretacja Jezusa 


P.S. zapraszam cały czas wszystkich na moje candy TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Cudne są te róże, a listki rzeczywiście wyglądają na bardzo pracochłonne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię pomarańczowy kolor! Jakiej wielkości jest ten obraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oba obrazki zarówno fioletowe kwiaty,jak i te pomarańczowe sa wykonane na kartce formatu a4

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłego słowa :)))