czwartek, 4 lipca 2013

Podaj dalej u mnie

Jakiś czas temu zapisałam się na blogu u Eluni z blogu papierkowo-niteczkowo na zabawę pod nazwą "podaj dalej". We wtorek dotarła do mnie piękna przesyłeczka :)



Teraz i u mnie zaczyna się zabawa. Oto jej zasady:
1) Musisz posiadać bloga
2) Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają mały ręczny upominek który wyślę w ciągu 365 dni
3)Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie.

ZAPRASZAM DO ZABAWY
1. Megliken
2. Elunia
3..........


2 komentarze:

  1. To ja się zgłaszam :) Może nawet udałoby się spotkać i odebrać prezencik w Czechowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to ja się też chetnie dopiszę,czy zabawę u siebie organizuje się po otrzymaniu prezentu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłego słowa :)))