środa, 17 kwietnia 2013

Kwiatowo

Tak przegładałam bloga i okazało się że nie pokazałam Wam jeszcze jednych karczoszków wielkanocnych mojej mamy. Są to kwiatuszki w filiżankach, ozdobione piórkami i kurczaczkami żeby bylo świątecznie z tym, że te ozdoby wielanocne mozna wyjąć i moga służyć jako ozdoba :) tak jak pozostałe karczochy wszystkim się podobaly wiec oczywiście dla nas już nie zostało. 

 Dodatkowo przed samymi świętami udało mi się ukończyć słoneczniki, ale też gdzieś w aparacie zapodziało się zdjęcie.
 niestety zdjęcie zostało usunięte
:(((

Ostatnio otrzymałam zamówienie na kartkę z okazji roczku, z tym że zamawiająca wybrała trochę nietypowe połączenie dwóch wzorków - ale udało się z tego wybrnąć jutro pokażę efekty :) tak więc zapraszam jutro !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłego słowa :)))